Tahniah! Alam Wakaka Selamat Bergelar Bapa

Pelakon dan koreagrafer popular, Alam Wakaka telahpun bergelar bapa apabila isterinya selamat menimang cahaya mata lelaki pada malam tadi.

Alam memaklumkan isteri atau nama sebenarnya Nurul Alisya Najwa Hazman dan bayi mereka kini berada dalam keadaan baik di sebuah pusat perubatan di Seremban.

Dalam pada itu, dia juga berterima kasih kepada kakitangan hospital kerana memberi layanan terbaik buat isterinya.

Menerusi Instagram turut memuat naik gambar anaknya selain berterima kasih kepada peminat yang tidak henti mendoakan dirinya dan keluarga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alam Wakaka ® (@alamwakaka)


“Syukur ke Hadrat Illahi, Alhamdulilah segala puji milik Allah, hari ini lahirnya seorang bayi yang bakal menjadi ketua suatu hari nanti”

“Keadaan Alisya & bayi stabil terima kasih pada Doktor & Nurse yang sangat baik memberi layanan yang terbaik buat isteri saya serta semua yang mendoakan kesejahteraan mereka berdua”

“Selamat datang anakku”

Rata-rata netizen turut meninggalkan ucapan tahniah buat pasangan ini kerana telahpun bergelar ibu dan ayah di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Alam atau nama sebenarnya Muhamad Haslam bin Abd Rahman, mendirikan rumah tangga dengan Nurul Alisya Najwa Hazman pada pada 7 Mac 2021 di Pejabat Agama Segamat, Johor.

Sumber : IG Alam Wakaka

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber :TTK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*