Tiba-Tiba Paksa Berhenti, Terharu Adik 0KU Berlari Alih Penyodok Tengah Jalan

Insan istimewa merupakan insan yang wajar dipuji kerana insan instimewa ini mempunyai hati yang suci. Mereka semua tidak ada sifat yang tidak baik tetapi sifat yang baik dan terpuji sahaja.

Ramai yang tidak tahu yang insan istimewa seperti yang ada peny4kit “Down Sindr0m” ini sebenarnya insan yang sangat baik dan mereka yang ada peny4kit ini selalunya sangat rajin membantu orang lain dan suka membantu sesiapa yang memerlukan.

Persis juga insan istimewa ini yang tidak mengira keselamatan dirinya dan sanggup membantu apabila satu penyodok berada di atas sebuah jalan raya dan apabila insan istimewa ini melihat penyodok itu yang menghalang laluan, dia telah meminta kakaknya berhentikan kereta dan mengalihkan penyodok itu.

Menurut pemilik video itu yang juga kakak kepada insan istimewa itu, se elah dia melihat penyodok itu, dia terus menyuruh kakaknya itu memberhentikan kereta untuk membantu mengalihkan. Kebaikannya itu dipuji oleh kakaknya bangga adiknya lebih “normal” dari insan yang normal kerana suka membantu.

Pautan Video

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kebaikan hati insan istimewa itu dan berdoa semoga diberi kesihatan yang baik kepada insan istimewa itu.

Komen Netizen:

\

Sumber : Tiktok etonbaha

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*