“Indahnya hidup kalau semua restaurant sediakan macamni.” – Betty Rahmad

Baru-baru ini, pelakon, Betty Rahmad ada memberikan pandangan berkenaan handwash di laman instagramnya. Melalui perkongsiaan itu, gambar yang dikongsikan itu diambilnya di sebuah restaurant di Langkawi.

Kepelbagaian handwash yang disediakan itu menarik minat Betty untuk berkongsi pandangannya bersama peminat-peminatnya di laman instagramnya.

“Indahnya hidup kalau semua restaurant sediakan macamni.”

“Berjenis-jenis handwash ada customer mesti happy gila nak basuh tangan.”

“Oklah fine, kalau tak boleh buat macamni letak 1 jenis pun dah cukup bahagia customer.”

“Paling tak boleh terima yang letak sabun basuh pinggan untuk basuh tangan. ”

“Kalau nak jimat lagi tambah air! Adui customer nak basuh tangan bukan basuh pinggan. Korang setuju tak? Atau i sorang je yang rasa macamni?”

 

 

View this post on Instagram

 

Indahnya hidup kalau semua restaurant sediakan macamni. Berjenis-jenis handwash ada customer mesti happy gila nak basuh tangan. Oklah fine, kalau tak boleh buat macamni letak 1 jenis pun dah cukup bahagia customer. Paling tak boleh terima yang letak sabun basuh pinggan untuk basuh tangan. Kalau nak jimat lagi tambah air! Adui customer nak basuh tangan bukan basuh pinggan. Korang setuju tak? Atau i sorang je yang rasa macamni? 😆

A post shared by Betty Rahmad (@bettyrahmad) on

Melalui perkongsiaan itu, ada juga yang bersetuju dengan pandangan Betty malahan ada juga yang berkongsi pengalaman yang sama macam yang Betty nyatakan.

Sumber : Instagram Betty Rahmad

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*