Nina Iskandar kongsi Pengalamannya Berpantang..

Nina Iskandar, pelakon hebat drama, Andai Itu takdirnya telah selamat melahirkan putera sulungnya pada 23 December 2019.

Baru-baru ini Nina telah berkongsi pengalamannya berpantang untuk pertama kalinya selepas melahirkan puteranya itu di akaun instagramnya.

“Memang tiada rupa waktu berpantang ni but I couldn’t care less.

I wanted to share how my confinement journey’s been like so far! And I wanted to spread the love, to tell those who are going through confinement, that you’re not alone. Let’s do this together!

My baby is sleeping so ada masa sikit to make this video.”

 

 

View this post on Instagram

 

I wanted to share how my confinement journey’s been like so far! And I wanted to spread the love, to tell those who are going through confinement, that you’re not alone. Let’s do this together! My baby is sleeping so ada masa sikit to make this video. @aurakasihhq

A post shared by Nina Iskandar 🇧🇳 (@ninaiskandar) on

Menerusi video yang dikongsikan itu, rata-rata yang masih memuji wajah cantik jelita Nina Iskanadar meskipun dalam keadaan dirinya yang sedang berpantang.

Pelakon yang mempunyai aura lakonan yang hebat ini merupakan isteri kepada penolong pengarah, Azlan Adznan dan  kini mempunyai seorang cahayamata yang diberi nama Muhammad Aaryan ar-Rizqin.

Sumber: Instagram Nina Iskandar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*