Neelofa Kongsikan Detik Dia Jatuh Cinta Dengan PU Riz

KUALA LUMPUR : Selebriti popular Neelofa berkongsi dia mula jatuh cinta dengan Ustaz Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz ketika menjadi imam solat tarawih di rumah keluarganya pada 2020.

Neelofa, 33, atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor menerusi program MeleTOP yang disiarkan di saluran Astro Ria, semalam, berkata, PU Riz adalah orang terakhir yang dipanggil selepas beberapa nama lain tidak berkelapangan.

“Kami pernah beberapa kali bekerjasama. Masa tu tahulah dia ‘handsome’ (kacak). Sewaktu puasa ketika Covid-19 tahun 2020, saya cari imam solat tarawih di rumah. Lepas tu, orang itu tak boleh, ini tak boleh.

“Akhir sekali saya terfikir pernah kerja dengan PU Riz, jadi panggil dia sajalah. Bila panggil, pertama kali pergi rumah mak, Ya Allah, terjatuh cinta,” katanya.

Menerusi rakaman dimuat pengguna aplikasi TikTok, PU Riz kelihatan tersipu malu selain beberapa kali mencelah ketika isterinya berkongsi detik manis itu.

klik untuk video : – lofariz-

“Cerita macam ni malu, cerita sikit-sikit saja. Okay cukup, ringkas, padat dan sampai,” katanya.

Sepanjang perkongsian itu juga, pengacara Nabil Ahmad dan Elly Mazlein tidak melepaskan peluang untuk mengusik pasangan itu.

Neelofa dan PU Riz berkahwin pada Mac tahun lalu dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Muhammad Bilal yang kini berusia tiga bulan.

 

Sumber : tiktok, harianmetro

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*