Bebelan Lelaki Ini Buat Ramai Wanita ‘Panas’

Pada musim perayaan seperti Hari Raya Aidilfitri ini, pastinya ramai yang sibuk berkunjung ke rumah terbuka dan seronok menjamu selera macam-macam juadah. Bagi kaum wanita pula, pasti ada yang sudah memulakan misi diet mereka dan menolak ajakan ke rumah terbuka.

Wanita dan agenda mereka untuk kurus sememangnya tidak dapat dipisahkan sehinggakan kaum lelaki cukup hairan melihat gelagat mereka ini. Sama macam perkongsian seorang lelaki ini yang berjaya membuatkan ramai wanita ‘panas’ melihat bebelannya ini.

Pautan Video

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu meluahkan rasa hairan tentang kaum wanita yang selalu menghadapi masalah yang sama. Menurutnya, apa sahaja yang wanita mahukan selalunya pasti akan dapat melainkan satu perkara ini.

Dia kemudiannya menyentuh tentang isu sensitif iaitu misi diet yang selalu gagal dilakukan oleh wanita. Malah dia juga turut sama berasa hairan mengapa wanita selalunya gagal untuk diet dengan berjaya sehingga mencapai misi kurus mereka.

diet

Sudah tentunya bebelannya ini turut membuatkan ramai wanita tidak senang duduk dibuatnya apabila mereka diperli begini. Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen wanita turut sama geram melihat gelagat selamba lelaki ini.

Lebih melucukan, ada juga para suami yang berkongsikan pengalaman mereka melayan kerenah isteri yang sering berjanji mahu mulakan diet namun semuanya hanya hangat-hangat tahi ayam sahaja.

“Wife saya pulak besok nak diet. Alhamdulillah dah 7 tahun kahwin, tak sampai lagi besok dia.”

lelaki

“Abang nak cari gaduh ke.”

wanita

“Jiran saya bomoh taw bang. Saja bagitau.”

komen

“Aku tergelak sebab dia gelak macam jep.”

tik tok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*