“Level pasrah 100%..” Momen Sabar Emma Maembong Ketika Anaknya Comot Makan Aiskrim

Sedia tahu bahawa pelakon jelita, Emma Maembong telah selamat melahirkan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Shariq Gabriel pada November dua tahun lalu.

Malah, putera Emma Maembong dan pasangannya, Muhammad Shazli Azhar juga berkongsikan telatah comel anaknya ini kepada umum menerusi ruangan Instagram Shariq Gabriel sendiri yang telah diikuti lebih 135 ribu pengikut.

Meninjau ke Instagram milik Emma Maembong, dia telah berkongsi satuu video di mana telatah anaknya sedang comot kerana makan aiskrim sendiri ketika hari raya. Apa yang menjadi perhatian adalah reaksi Emma dengan sabar tidak seperti orang lain yang mungkin sudah mem4rahi anak berbuat sedemikian.

Redha je lah… dalam hati Allah saja yang tahu.. menangis dalam hati – Netizen.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

Muka Emma dengan penuh pasrah dengan apa yang terjadi. Ramai pasti mempunyai pengalaman yang sama dengan Emma kan? Berhias cantik-cantik, akhirnya pasrah dengan anak-anak yang masih kecil. Paling sweet apabila Gabriel turut menyuapkan aiskrim tersebut ke mulut ibunya.

Ramai yang turut memberi sokongan kepada Emma serta bersetuju dan pasrah sekiranya mempunyai anak yang kecil. Ibu-ibu perlu bersabar dengan melayan telatah anak membesar. Comel sangat Gabriel ni! -TTK

KOMEN NETIZEN:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Instagram Emma Maembong

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*