Asif dinobatkan Tokoh Influencer OKU Kelantan 2022

Remaja kelainan upaya (autisme), Asif Suhaimi bukanlah seorang yang asing lagi buat pengguna media sosial. Dia juga pernah melangkar sejarah apabila memenangi kategori Artis Komedi Popular di Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH yang ke-34.

Kemenangan Asif sekali gus menewaskan beberapa nama selebriti terkenal dan ramai begitu puas hati dengan keputusan tersebut pada Anugerah Bintang Paling Popular yang berlangsung November tahun lalu.

 

Asif

Boleh dikatakan Asif pada tahun lalu cukup popular dengan bakat lakonannya yang bersahaja namun sangat menghiburkan sehingga memiliki ramai peminat, jadi tidak mustahil jugalah dia berjaya memenangi kategori tersebut.

Terbaharu pula, Asif membuatkan ramai peminatnya turut tumpang gembira sekali lagi dengan satu berita apabila dia dinobatkan sebagai Tokoh Influencer OKU peringkat negeri Kelantan.

Perkongsian ini juga menarik tumpuan peminat Asif untuk meninggalkan reaksi memberikan pujian dan mengucapkan tahniah buat kemenangan Asif tersebut.

Pautan Video

Dalam pada itu, warganet juga berterima kasih kepada Syahmi Sazli yang berjaya membimbing Asif sehingga berjaya mencipta nama sebagai anak seni yang popular.

“Tahniah sif, tahniah jugak mi. Banyak mendidik dan menbimbing Asif…”

Asif

“Rezeki tak pernah salah orang…”

IMG_20220428_221559

“Tahniah Asif…”

IMG_20220428_221605

“Anok didik Syahmi Sazli tahniah keduanya”

Asif

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*