Netizen Seb4k Tengok Shuib MeIawat Kvbur Siti Sarah, “Setia Hingga Hujung Nyawa…”

Hampir setahun pemergian penyanyi, Siti Sarah namun sehingga kini masih ramai yang terasa keh1langannya. Semenjak pemergiannya itu, Shuib dan keluarga juga sering menjadi perhatian di media sosial.

Hari ini pula, Shuib ada berkongsikan video dia menziarahi kubur 4rw4h isterinya itu sekaligus membuatkan ramai seb4k melihatnya. Malah video tersebut juga kini tular dengan lebih tiga juta tontonan setakat ini.

Pautan Video

Di dalam video yang dikongsikan ini, Shuib dilihat sedang menziarahi kubur isterinya ini dan melakukan aktiviti pembers1han di sekitar kawasan itu. Turut kelihatan, Shuib members1hkan dan mencantikkan kvbur tersebut dengan batu-batu dan pokok yang dibawanya.

Dalam masa yang sama, ramai yang turut seb4k melihat gelagat Shuib yang bersungguh-sungguh membersihkan pus4ra isterinya ini. Malah rata-rata netizen turut sama memberikan kata-kata semangat kepada Shuib untuk kekal bersemangat meneruskan hidup bersama anak-anaknya.

kubur

Untuk recap, pemergian Siti Sarah pada Ogos tahun lalu mengejutkan ramai apabila dia disahkan men1ngg4l dunia selepas dit1durkan gara-gara cov1d 19. Lebih menyed1hkan, penyanyi itu juga tidak sempat menatap bayi lelaki yang dikandvngnya selama lapan bulan itu.

Di ruangan komen, netizen turut mendoakan yang terbaik untuk Shuib dan keluarga. Menerusi ruangan kapsyen juga, Shuib turut meminta orang ramai mendoakan mereka yang telah pergi buat selama-lamanya.

“The real setia hingga hujung nyawa.”

shuib

“Kuat ya bang sed1h tengok video ni.”

siti sarah

“Shuib kuat orangnya…”

komen

“seb4k pulak tengok.”

tik tok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*