“,,iras Kajol”- Anak kedua Pak Azad raih perhatian ramai

Sering sahaja gelagat anak pertama pasangan selebriti, Eira Syazira dan Azad Jasmin atau turut mesra dipanggil Pak Azad iaitu Ammara Sofea Rose mencuit hati ramai dengan gelagat comelnya.

Namun begitu, kelibat anak kedua dan anak ketiganya juga turut menarik tumpuan ramai di media sosial milik Eira Syazira mahupun Pak Azad.

 

IMG_20220422_065326

Baru-baru ini pula, perkongsian Eira Syazira diruangan Instagram peribadinya membuatkan ramai begitu ‘terpikat’ dengan kecomelan anak kedua Pak Azad yang dikatakan mempunyai iras seperti pelakon Bollywood terkenal, Kajol.

Anak kedua Eira Syazira ini diberi nama Ameisya Leanne Rose. Kecomelannya sebelum ini juga telah tular dengan menerima pujian ramai di media sosial.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by E I R A S Y A Z I R A (@eirasyaziraofficial)

Mana tidaknya, wajah Ameisya Leanne Rose ini dipuji seperti pelakon Bollywood sehinggakan ada yang tersalah sangka apabila sekali pandang disamping memiliki persis raut wajah Pak Azad.

Nampaknya diruangan komen, anak Pak Azad tersebut menarik tumpuan ramai dengan ratusan reaksi juga telah ditinggalkan oleh peminat dan pengikut keluarga pasangan bahagia terbabit dan memuji kecantikan anak kedua mereka.

“Adoi, cantik lain mukanya”

IMG_20220422_065213

“Cantik gilerr tengok, betul-betul ingat anak hindustan tadi hais…”

IMG_20220422_065235 Anak Pak Azad

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*