“Tak Boleh Lari” – Meskipun Di Mekah, Bell Tetap Disakat Dengan ‘Barkoba’

Sebut sahaja nama pelawak dan pelakon hebat, Bell Ngasri pasti ramai yang sudah terbayangkan lakonan-lakonan lawaknya yang tak kering gusi penonton melihatnya di kaca televisyen. Apatah lagi, di bulan puasa ini watak Barkoba antara yang mencuit hati ramai.

Watak Barkoba boleh dikatakan bertahun-tahun telah meninggalkan kesan buat penonton kerana lakonan lawak Bell Ngasri yang menjadi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bell Ngasri (@bellngasriofficial)

;

Malah selain itu, Bell Ngasri jika bercakap sahaja sudah cukup menghiburkan peminat.

Difahamkan Bell Ngasri sedang menunaikan umrah dan rakaman yang dirakamnya memaparkan dia bersama seorang ustaz namun percakapan ustaz tersebut mengundang tawa buat Bell Ngasri dan peminat.

Mana tidaknya, penangan watak Barkoba dimana-mana sahaja pasti masih diingati oleh ramai manakala gelagat Bell Ngasri kena sakat ini dengan pantas turut masuk keruangan fyp atau for your page di aplikasi TikTok.

Pautan Video :

 

Video pendek yang dikongsikan oleh Bell Ngasri di Instagram story miliknya lalu dimuat naik semula oleh akaun, cucutokanjang itu turut ditinggalkan bermacam-macam reaksi lucu netizen pula yang tercuit hati dengan gelagat sporting Bell Ngasri selepas kena sakat.

“Yak yak yeah”

Bell

“Hahaha Bell kan ikon bulan puasa…”

IMG_20220422_061414

“7 Keturunan orang sebut”

IMG_20220422_061429 Bell

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*