‘Jangan Persoalkan Jodohku’ – Wanita Bahagia Bersuamikan Warga Bangladesh

Kalau dah jodoh tak kemana! Itulah perumpamaan yang sesuai digambarkan oleh seorang wanita dikenali sebagai Azah Aziz di TikTok apabila dia memilih lelaki warganegara Bangladesh sebagai teman hidupnya.

Berkahwin dengan warga Bangladesh

Menerusi video yang dimuat naik oleh Azah, wanita berkenaan mended4hkan bahawa sebelum ini dia pernah berkahwin dengan orang melayu, namun jodoh terhenti di situ dan hubungan mereka tidak kekal lama.

Namun selepas berc3rai, wanita ini bertemu dengan seorang lelaki warga Bangladesh. Kehadiran suami barunya itu membuatkan rumah tangga mereka bahagia malah dia turut bersyukur kerana mendapat suami yang baik serta menjadi bapa tiri penyayang.

“Jangan persoalkan jodohku. Aku pernah berkahwin dengan lelaki melayu kemudian lepas berc3rai hadir si dia. Dia boleh jaga 2 anak tiri dengan baik. Tengok anak-anak aku dah besar. Sekolah, makan, minum dan pakaian anak-anak tiri semua dia tanggung tak pernah bezakan anak-anak.”

Pautan Video

Dalam pada itu, dia juga mended4hkan bahawa mereka tidak pernah berengg4ng dan sentiasa ada untuk bersama tidak kira ketika kerja mahupun pergi membeli belah bersama-sama.

“Makan minum tak pernah berkira. Dia selalu bersamaku ketika kerja, shopping dan sentiasa teman masa s4kit.”

Di video yang lain, dia menceritakan mereka sentiasa bersama dan memulakan perniagaan mereka dari ‘bawah’ sehinggalah berjaya dan kini sudah ada pejabat sendiri. Ujarnya lagi, dia berharap agar hubungan mereka kekal bahagia hingga ke syurga.

Komen netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*