“Alhamdulillah” Jalani Pembed4han B4riatr!k, Ini Keadaan Terkini Ziana Zain

Penyanyi terkenal, Ziana Zain bersyukur kerana akhirnya dia selamat menjalani pembed4han Bariatrik bagi mer4wat masalah g4strik yang dialami.

Hasil raw4tan itu, Ziana atau nama penuhnya Siti Roziana Zain, 53, memberitahu dia kini dapat menjalani kehidupan normal.

“Syukur Alhamdullilah Kak Ziana dah selamat mejalani rawatan untuk g4strik Kak Ziana.

Dr. Mustafa menjelaskan angin yang selalu menyerang Kak Ziana rupanya berpunca dari saluran ulu hati yang dah longgar so cecair g4strik boleh senang masuk ke saluran itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZianaZain (@iamzianazain)

“Alhamdulillah berkat dari kepakaran Dr. Mustafa, Kak Ziana dapatlah menjalani kehidupan seperti biasa. InsyaAllah bebas dari gastik dan tekanan darah tinggi Kak Ziana kembali normal..,” katanya.

Kakak kepada penyanyi Anuar Zain itu berkongsi perkara berkenaan di akaun Instagram miliknya.

Menerusi perkongsian itu dia memuat naik video yang menunjukkan perjalanannya melakukan raw4tan berkenaan.

Sementara itu, Ziana sempat mengulas mengenai pembed4han dan rawatan Bariatrik yang lebih dikenali anatara kaedah menurunkan berat badan.

“Mungkin ramai yang berfikiran bahawa raw4tan Bariatrik ini hanya untuk penurunan berat badan, sebenarnya ia juga boleh mer4wat peny4kit g4strik, kolestrol dan diabetic juga.”

Komen Netizen:

“Rupa-rupanya banyak peny4kit yang berpunca dari permasaalahan pervt. Bagi Kak Ziana yang penting kita kena cegah sebelum par4h,” jelasnya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber:Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*