“Baik Sangat Orangnya, Allah Lebih Sayangkan Mummy,” – Ibu Tiri Men1nggal Dunia, Perkongsian Video Aisar Khaled Bikin Ramai Seb4k

Khabar dvka menimpa pelakon dan personaliti media sosial, Aisar Khaled selepas memaklumkan ibu tirinya Rahayu Muhammad telah kembali ke rahmatullah pada pagi Rabu.

Berita mengenai kematian itu dikongsikan oleh Aisar menerusi sebuah hantaran di laman Instagram.

Menurut pelakon drama Chandelier ini, meskipun agak berat baginya untuk menerima pemergian tersebut, namun dia tetap reda dengan segala ketentuan yang telah diaturkan oleh Sang Pencipta.

“Perginya seorang ibu yang tercinta. Ibu tiri saya (Rahayu Binti Muhammad) telah pergi ke rahmatullah pada Subuh 3 ramadhan pagi tadi .

“Baik sangat orangnya Allah lebih sayang mummy. Yang hidup pasti akan m4ti, bersiap sedia banyakkan amalan .

“Mintak sahabat semua sedekahkan Al-fatihah,” tulisnya seb4k.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ☆ ☆ (@aisar_khaledd)

Dalam pada itu, Aisar turut mengingatkan orang ramai untuk sentiasa bersedia  berhadapan dengan kematian dengan memperbanyak amal ibadah.

Menerusi entri berasingan, bintang berusia 22 tahun ini turut berkongsi sepotong video sewaktu dia menyempurnakan jen4zah ibu tirinya itu di tanah perkvburan.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti turut menzahirkan rasa dvkacita selain turut menitipkan doasemoga  arw4h ibu tiri Aisar ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.

“Inalillahiwaiina hirojiun. Semoga Allah beri rahmat kepada allahy4rhamah Dan semoga doa menjadi penghubung. Semoga bertemu kembali di akhirat kelak.

“Baik orangnya, Men11nggal dalam bulan Ramadan. Semoga r0hnya dicucvri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

“Innalillahiwainnailaihirojiun.. semoga allah meletaknya dikalangan orang yang beriman.

“Al-fatihah. Stay strong Aisar! Tahu Aisar kuat. Moga arw4h ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Komen Netizen:

“Ya Allah rasa baru tengok video masak bersama. Arw4h pergi di bulan yang mulia. Be strong Aisar,” antara komen-komen netizen di laman Instagram.

 

 

Sumber : MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*