“Dasar Pemal4s!” – Pekerja Kedai Minyak Wangi Terkenal Did4kwa Layan Pelanggan Macam Tak Berduit

Baru-baru ini tular di applikasi TikTok, hantaran video oleh seorang pengguna yang meluahkan rasa tidak puas hati kepada seorang pekerja di sebuah kedai minyak wangi terkenal.

Menerusi video tersebut, dilihat pemilik video yang juga merupakan pelanggan telah datang untuk membeli minyak wangi di kedai tersebut namun telah dihalau keluar oleh pekerja tersebut.

Difahamkan, pekerja tersebut menghalaunya keluar kerana didakwa tidak mengimbas MySejahtera. Namun, menurut wanita itu sebenarnya dia sudah pun mengimbasnya sebelum memasuki kedai.

Jangan layan customer macam tak ada duit la yer dasar pemalas.

Malah, wanita itu juga mendakwa pekerja itu juga telah memberi layanan seperti pelanggan yang datang tidak mempunyai duit untuk membeli di kedai minyak wangi tersebut.

“Elok la gadvh dengan customer @b****** tolong la kenapa ada staff macam nie apa salah aku pon aku tak tau baru masuk dah kena halau outlet ioi mall puchong” tulis wanita berkenaan

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen bersetuju dengan dakwa4n wanita itu kerana ramai pelangan yang pernah mengalami situasi yang sama.

“Weh kakak aku baru kena dua hari lepas, minggu lepas aku kena “– Netizen.

“Sebab tu I suka beli online. Sebab I malas jumpa orang macam ni. Padahal kerja makan gaji je. Kita membeli ni banyak duit dari dia berkerja,” tulis seorang pelanggan.

“Tengok masa tu awak pakai apa? Maksud saya imej awak masa tu. Actually pekerja tu tak patut layan even tho customer pakai selipar jepun je,” tulis seorang lagi pengguna TikTok.

Membalas perttanyaan tersebut, pemilik akaun berkenaan berkongsi pakaian yang di pakai ketika masa kejadian

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: trendingsangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*