“Jangkit Gelaknya”, Gelagat Datuk Seri Vida Ketawa Sakan Dengan Gadis Ini Raih Jutaan Tontonan!

Sejak akhir-akhir ini nama usahawan kosmetik, Dato’ Seri Vida sering menjadi bualan hangat warganet. Lagu Ku Ikhlaskan yang diterbitkan dan dinyanyikan sendiri oleh figura ini juga turut mendapat perhatian ramai.

Umum sedia tahu personaliti Dato’ Seri Vida yang peramah dan memiliki gaya ketawanya yang tersendiri. Baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Dato’ Seri Vida bersama seorang gadis telah menjadi perhatian ramai.

Manakan tidak, dalam rakaman tersebut kelihatan wanita yang sering mencuri perhatian ramai ini dan gadis berkenaan tertawa bersama. Apa yang mencuri perhatian ramai adalah gaya Dato’ Seri Vida dan gadis itu ketawa.

Kedengaran gaya tawa mereka hampir sama. Memang riuh! Berikut adalah perkongsian rakaman gaya usahawan kosmetik ini ketawa yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama rozyana93:

Pautan Video :

Perkongsian rakaman gaya Dato’ Seri Vida ketawa ini telah meraih lebih 1.5 juta tontonan dan 297 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Tak pasal2 aku jadi langsvir malam ni…Hahaha”

Gaya DSV ketawa 4

“Terkejut saya time dsv gelak yang mula2. Tercampak fon”

ketawa

“Gelak depa ni boleh berjangkit nohh… Dengan aku2 sekali duk gelak mengekek haha”

Gaya DSV ketawa 2

“Ya Allah kak oi kak..Nak terber*ak saya tengok kak hahaha”

Gaya DSV ketawa 1

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*