Isteri Sayu DihaIang Tengok Jen4zah Suami Buat Kali Terakhir – ‘Berd0sa Ke Saya Jadi Isteri Kedua’

Perkongsian video seorang wanita cek4l dikenali sebagai Lena_lynn di laman TikTok, menceritakan nasibnya yang dipercayai tidak dapat melihat jen4zah suami tersayang buat kali terakhir mengundang seb4k orang ramai.

Difahamkan, wanita ini merupakan isteri kedua dan Allahy4rham suaminya, Tajudin bin Mahmood men1nggal dunia pada 22 Mac yang lalu.

‘Tidak dibenarkan masuk ke dalam’

Menerusi video dikongsi, wanita ini meluahkan rasa kes4l berikutan tidak dapat melihat jen4zah suaminya walaupun sudah berbincang secara baik namun tetap dih4lang. D4kwa pemilik video ini, dia yang banyak menjaga Allahy4rham suaminya tetapi ketika saat ‘akhir’ dia hanya mampu iringi jen4zah dari bawah blok menuju ke bas jen4zah.

“Berd0sa ke saya menjadi isteri kedua. Adik-beradik saya sedaya upaya untuk saya masuk rumah arw4h suami tetapi mereka sama sekali tidak pedulikan kami.

Padahal semua dah tahu saya ini isteri kedua arw4h. Zal1m, f1tnah dan gh1bah (cakap bvruk mengenai orang lain) tentang saya dan suami.”

Apa yang lebih mem1lukan, apabila wanita ini dan ahli keluarganya hanya mampu tunggu di bawah blok bangunan dan tidak diberikan kesempatan untuk masuk ke dalam rumah.

“Keluarga saya sahaja kekuatan masa ini. Alhamdulillah memang arw4h suami menghembvskan nafas terakhir di pangkuan dan di depan mata saya. Saya dapat bersama di lokasi 1 sahaja, dan lokasi 2 ni tiada rezeki.

Masa ini saya masih lagi tak dapat tengok depan-depan wajah terakhir arw4h suami saya dikafankan.”

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen turut sebak dengan nasib yang menimpa wanita ini dan sempat menitipkan doa buat Allahy4rham suaminya.

Video penuh :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber : OHBULAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*