“Terima kasih sebab cur4ng…” – Ibu Tunggal Raih RM24k LeIong Barang Suami di ‘Facebook Live’

Kita seringkali mendengar kisah perkongsian kecurangan yang dilakukan oleh pasangan di media sosial, termasuklah membkar semua barangan peribadi miliknya.

Namun, lain pula kisah yang dikongsikan oleh seorang ibu muda ini apabila mendapat tahu si suami berlaku cvrang walaupun sudah memiliki tiga orang cahaya mata.

Lelong barang milik suami di FB Live.

Walaupun wanita itu kcewa dengan perbuatan suaminya itu, dia dilihat tenang dalam menghadapi dvgaan rumah tangga.

Apa yang menariknya, wanita yang dikenali sebagai Jamille Margarita Galvez itu dilihat membuat lelongan kesemua barangan berjenama milik suaminya di Facebook Live sehingga menarik perhatian warganet.

Begini rupa2nya nak buang sampah sambil dapat duit. Menurut sumber, wanita itu berseloroh kepada warganet yang mengikuti jualan lelong di Facebook Live miliknya bahawa dia tidak mahu membazir dengan membuang barangan tersebut, sebaliknya mahu mendatangkan hasil yang menguntungkan seperti memperoleh wang.

Tambahnya, kesemua barangan berharga seperti kemeja, topi dan kasut milik suaminya itu besar kemungkinan sudah terkena ‘kutvkan’ lelaki cvrang. Siap boleh dapat untung bersih RM24k.

Melihat kepada tindakan bijak yang dilakukan oleh wanita ini, dia dikatakan berjaya meraih pendapatan sebanyak 300 ribu Filipina Peso bersamaan dengan RM 24257.70. Jadi, wanita itu sempat memberikan nasihat kepada para isteri di luar sana supaya menjual kesemua barangan peribadi milik suami sekiranya mereka berlaku cvrang.

Ini kerana ia boleh mendatangkan keuntungan, berbanding membazlr dengan begitu saja.

Sumber : OMM

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*