“Dia paling semangat” -Impian Arw4h Siti Sarah Bantu Keluarga Rumah Terbak4r Tercapai

Pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu telah muatnaik satu update tentang impian arw4h isterinya, Siti Sarah Raisuddin sebelum pergi buat selamanya.

Kata Shuib, sebelum ini, Siti Sarah antara individu yang amat berkobar-kobar untuk memberi bantuan kepada dua buah keluarga yang terkesan setelah rumah mereka dij1lat ap1 pada tahun 2021 di Kelantan.

Menerusi satu video, Shuib mengimbas kembali detik rumah keluarga berkenaan yang telah kehilangan rumah akibat kebak4ran.

Antara yang terlibat ialah seorang penjual kuih muih yang berumur 60 tahun. Sudah lebih 20 tahun tinggal di rumah berkenaan, makcik berkenaan hanya mampu melihat rumahnya hangvs sekelip mata.

Ketika itu, Shuib dan Sarah telah datang melawat keluarga yang terlibat. Mereka berdua memang mahu membantu keluarga berkenaan. Sarah mahu membina rumah baru untuk keluarga tersebut dan dalam masa yang sama membantu mencari rumah sewa kepada mereka.

Dari komen Shuib, impian arw4h Siti Sarah itu telahpun tercapai, setelah rumah berkenaan telahpun siap, dan kunci telah diserahkan kepada keluarga berkenaan.

Ini caption yang ditulis oleh Shuib.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“Tarikh 13 Februari 2021, imbas kembali, ibulah (Siti Sarah) individu yang paling bersemangat nak membantu dua buah keluarga ni untuk mempunyai rumah baru. Syukur alhamdulillah pada har ini daddy dan team Bubble Beem Malaysia akan ke Bachok, Kelantan. Ini untuk membuat serahan kunci kepada family berkenaan. Terima kasih diucapkan buat top management Bubble Bee Malaysia yang telah merealisasikan impian utk melihat dua buah rumah ni untuk dibina dan dibangunkan semula. Ibu, syukur alhamdulillah, dah siap rumahnya sayang Siti Sarah Raissuddin.”

Sentiasa Mengalir Pahala Buat Arw4h

Sungguh Mulia Hati Arw4h

Alhamdulillah…

Semoga Dimurahkan Rezeki

Itulah update terkini dari Shuib tentang impian arw4h Siti Sarah yang mahu melihat dan membantu family di Kelantan yang kehilangan rumah mereka pada awal tahun 2021 yang lalu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*