Video Bos Mydin ‘humble’ tular, – “Rileks je tak menunjuk”

Pasaraya Mydin bukanlah asing lagi bagi pembeli di Malaysia apabila boleh dikatakan dikebanyakan negeri sudah terdapat pasaraya yang popular dengan pelbagai barangan yang ditawarkan dengan harga berpatutan.

Walau bagaimanapun, bos Mydin juga tak kurangnya sebelum ini mendapat perhatian dengan sikap humble dan baik sehinggakan tular dimedia sosial.

Terbaharu pula sekali lagi nampaknya bos Mydin atau Pengarah Urusan Mydin Mohamed Holdings Berhad (Mydin), Datuk Ameer Ali Mydin mencuri tumpuan warganet dengan sikapnya yang semakin dikenali ini.
Bos mydin

Seorang individu yang didatangi oleh bos Mydin tersebut dilihat memujinya dengan tidak hanya sekadar merakam gelagatnya ketika bertemu dengannya malah turut menulis kapsyen panjang berkongsikan sikap sebenarnya.

Melihatkan rakaman video yang telah dikongsikan menerusi aplikasi, TikTok ini memaparkan bos Mydin begitu humble dan datang sambil sedekah duit.

Pautan Video

Perkongsian oleh pengguna atas nama, Lizashely yang memuat naik rakaman tersebut bagaimanapun ternyata menerima bermacam-macam reaksi positif warganet yang memuji sikap jutawan tersebut yang tidak pernah dilihat menunjuk-nunjuk.

“Orang jutawan tapi tak pernah tayang kekayaan di media sosial”

Bos mydin

“Orang kaya tak payah bagitahu kaya…”

IMG_20220328_085133

“Rileks je tak menunjuk”

Bos mydin IMG_20220328_085157

“Orang terlalu banyak duit tak menunjuk pun, yang baru…”

IMG_20220328_085205

 

 

 

Sumberlizashely

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*