Nyanyian Elly Mazlein Kembali Viral, – “Koy4k Kita Bawa Lagu Ni”

Meskipun kini selebriti serba boleh, Elly Mazlein lebih dikenali sebagai pelakon yang lucu dan pengacara hebat apabila berada di pentas namun peminat masih tetap meminati dia sebagai seorang penyanyi.

Sekitar tahun 2000, Elly Mazlein melonjak naik dengan lagu-lagunya seperti Usah Ditambah Bara Yang Tersimpan, Janji Kekasih, Bungaku Bakawali dan banyak lagi yang bagi peminat juga lagu-lagu tersebut susah dibawa.

Tetapi suara nyanyian Elly Mazlein membuatkan lagu-lagu tersebut sehingga kini masih diingati oleh peminat muzik tempatan dan nampaknya satu rakaman video sedikit nyanyian Elly Mazlein membawakan lagu Janji Kekasih hangat diperkatakan oleh warganet.

Nyanyian Elly Mazlein atau turut dikenali dengan panggilan Kak Lina Pompom ini kembali viral apabila suara dia mendendangkan lagu Janji Kekasih menarik tumpuan mereka.

Pautan Video : :

 

Perkongsian di aplikasi TikTok tersebut juga nampaknya membuatkan Elly Mazlein kembali viral dengan menerima ratusan komen positif berserta pujian dengan suaranya yang juga bukan calang-calang.

“Kak Lina ni suara memang power, lagu ni hot tahun 2002 zaman kaset. Antara lagunya Bakawali”

“Kak Lina pom pom suara memang mantap. Iras iras suara Siti Nurhaliza”

“Kebanyakan lagu Kak Lina semua tinggi”

“Pernah cuba cuba nyanyi, koyak kita bawa lagu ni”

 

Sumber:HCL

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*