Cantik & Kacak! Anak-Anak Sheila Majid Yang Dah Besar Panjang

Punya aura tersendiri sebagai penyanyi kelas pertama di Malaysia, ratu jazz negara Datuk Sheila Majid mengakui bukan mudah untuk dia sampai ke tahap tersebut.

Tempoh 36 tahun berada dlaam industri seni banyak mengajarnya untuk terus berusaha dan memperbaiki diri sehingga menjadi penghibur tersohor negara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by missmajid (@missmajid)

Biarpun sibuk dengan kerjaya penyanyi dan usahawan namun dia sentiasa mengutamakan keluarganya. Terbaru, dia meraikan kehadiran menantu pertama apabila anak lelakinya, Megat Abdul Majid selamat diijabkabul dengan Nik Nuralia Fauzi pada 13 Februari lalu.

Megat merupakan anak kedua Sheila hasil perkahwinannya terdahulu bersama seorang komposer, Roslan Aziz selain puteri sulung, Wan Nur Khaleeda, 30 tahun dan juga seorang penyanyi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by missmajid (@missmajid)

Khaleeda atau Kayda Aziz bukanlah baru dalam industri seni tanah air. Dia bermula sebagai penyanyi irama hiphop sejak 10 tahun lalu dan baru-baru ini mencuba mengembangkan bakat dalam bidang lakonan dan ternyata membuahkan hasil.

Menerusi perkahwinan dengan pengarah dan penggubah muzik pula, Acis atau Datuk Hashridz Murshim Hassim mereka dikurniakan dua anak perempuan Khadeeja Zaireen dan Khalifa Laila.

Anak ketiga dan keempat Datuk Sheila Majid ini mula dikenali umum selepas dia berkongsi video ulang tahun perkahwinannya pada 3 Jun tahun lalu.

Menerusi kapsyen Sheila meluahkan rasa bangga dengan anaknya yang baru berusia 14 tahun ketika itu berjaya membuat kek dengan hasil tangannya sendiri.

Rata-rata peminat juga turut memuji hasil kerja Khalefa dan Khadeeja itu.

 

Sumber : Instagram Datuk Sheila Majid

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*