[VIDEO] “Get Back To Ex” Intan Najuwa Beri Bayangan Kembali Dengan Bekas Tunang?

Pelakon Intan Najuwa nampaknya seperti sudah memberi b4yangan bahawa dirinya kini tidak lagi single dan sudah mempunyai kek4sih hati!

Pin by Yasir Mihammadamin on Fesyen | Beauty, Girl hijab, Intan

Menerusi video TikTok yang dimuat naik di laman Instagram miliknya, Intan telah memilih status ‘t4ken’ yang menunjukkan h4tinya itu sudah diimiliki oleh seseorang.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa, 23 🇲🇾 (@intannajuwa)

 

Siapakah agaknya jejaka yang bertu4h itu ya?

Apa yang lebih menariik lagi apabila viideo yang memperlih4tkan Intan bersama dengan tiga lagi adik-beradik perempuannya itu turut memberi bayangan bahawa Intan sudah kembali berciinta bersama ‘bek4s kek4sihnya’.

Sepanjang pengliibatan Intan dalam dunia seni, gadis keciil molek berusia 23 tahun itu tidak mempunyai g0sip bercinta dengan mana-mana selebriti lelaki, melainkan hanya pern4h pvtus tvnang bersama dengan seorang ahli perniagaan pada sekitar 2020 yang lalu.

Tiada Persefahaman Punca Intan Najuwa Putus Tunang | Murai MY

Intan pernah bertvnang dengan seorang ahli perniagaan dikenali sebagai Razrul Anwar Rusli dan hvbungan itu puvtus ditengah jalan disebabkan tidak sef4haman selepas Intan dilanda k0ntroversi bersama dengan pelakon Zul Ariffin menerusi  drama Setelah Aku Dimiliki.

Namun, sekitar awal Januari lalu ada berita mengatakan Intan memberitahu bahawa beliau masih lagi berhvbungan rapat bersama dengan bekas tvnangnya cuma ketika ini beliau lebih selesa untuk mer4hsiakan kisah perib4dinya daripada pengetahuan umvm.

Pada bulan Jun yang lalu, Intan ada memuat naik f0tonya bersama dengan bek4s tvnang tanpa sebarang caption dan perkara itu membuatkan ramai peminat tertanya-tanya tentang status hvbungan mereka.

Apa pun, kita doakan yang baik-baik sahaja, mungkin ada berita baik daripada Intan tak lama lagi ke?

Sumber foto dan video: Instagram Intan Najuwa

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: https://www.hotfm.com.my/hotselebriti-get-back-to-ex-intan-najuwa-beri-bayangan-kembali-dengan-bekas-tunang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*