[Video] Pengantin Perempuan Histeri5 Bila Ex Boyfriend Datang Majlis Kahwin

Soal jodoh, aj4l m4ut hanya Tuhan sahaja yang tahu. Tidak semestinya sudah lama bercinta akan berakhir ke jenjang pelamin. Seperti dalam satu video tular baru ini, kec0h apabila bek4s kekasih hadir ke majlis perkahwinan pengantin perempuan.

‘Hi$teria’ atas pelamin

Menerusi laporan dipetik daripada Regional Kompas, kejadian tersebut berlaku di Indonesia. Dalam video tersebut memapar pasangan pengantin berada di atas pelamin melayan tetamu yang hadir.

Namun, secara tiba-tiba pengantin perempuan meraung dan menangis teresak-esak selepas melihat kelibat seorang.

‘Ex pula macam Brad Pitt’

Difahamkan, lelaki berpakaian kemeja berwarna hitam sambil menggalas beg itu merupakan bek4s teman lelaki pengantin perempuan.

Menurut sumber, bek4s teman lelakinya dikenali sebagai Dayat itu hadir ke majlis perkahwinan itu atas undangan kedua-dua pengantin.

Datang atas jemputan keluarga pengantin perempuan

tangkapan layar Viral Pengantin Perempuan Menangis Histeris Saat Sang Mantan Datang ke Acara Resepsi.

Namun sebaik sahaja Dayat naik ke atas pelamin hanya untuk mengucapkan tahniah kepada pasangan itu, Secara tiba-tiba pengantin perempuan meraung sehingga terpaksa meminta Dayat turun dari pelamin dengan segera.

“Saya datang ke sana atas jemputan, saya hargai, Saya datang juga bersama dengan keluarganya pengantin perempuan. Niat saya baik datang ke sana.

“Malah saya rela datang dari Lombok Barat sampai Lombok Timur, demi melihat kedua mempelai bahagia tersenyum manis keluar dari bibirnya dan saya juga ikut senang jika dia senang atau bahagia,” katanya.

Antara komen wargamaya

Kesian dengan suami baru…

Sumber: Regional Kompas via popairnws

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*