Terjumpa ‘kembar’ arwh Abam, Ini Yang Fad Lakukan Padanya

Pemerg1an arwh Abam Bocey mengejutkan seluruh rakyat Malaysia pada ketika itu. Meskipun sudah 10 bulan berlalu, namun telatah ceria dan lawak Allahy4rham masih diingati ramai.

Namun selain ahli keluarga, yang paling merindui arwh Abam pasti ahli kumpulan Bocey iaitu Fad dan Achey yang sudah bersama dalam sus4h dan senang.

 

 

Terbaharu, Fad Bocey memuat naik sebuah p0sting di Instagram miliknya bersama seorang lelaki yang kelihatan miirip dengan arwh Abam.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey)

Fad pelukk erat lelaki itu

Dalam posting tersebut dapat dilihat Fad mem3luk erat tubuh seorang lelaki yang memiliki fizikal dan warna kulit yang seakan-akan sama seperti Allahyarh3m.

Menurut pelawak itu, ketika dia sedang berkerja, terlihat satu kelib3t yang menarik pandanganya kepada seseorang yang sangat dia rindui sebelum mengambil gambar bersama.

Rindu tak pernah berubah

“Terlihat satu keliibat yang tangkap pandangan aku, dari gerak tubuh, cara berjalan persis seorang insan yang aku sangat rindu.

“Allahyarham Syed Umar Mokhtar, tarikh 10/12.2020 genap 10 bulan kau pergi.. Rindy tak pernah berubah sahabat,” tulisnya di kapsyen Instagram.

 

 

Posting berkenaan telah mengvndang seb4k netiizen yang rata-rata mendoakan agar arwh Abam ditempatkan bersama-sama orang yang soleh.

Macam kelibat arw4h

Al-Fatihah!

Memang ada iras

Ni baru la sahabat sejati, sentiasa ingat kenangan

Terdahulu, Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan meniinggal duniia di rumahnya di Gombak, Februari lalu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey)

Sumber: Instagram Fad Bocey

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*