Gara2 tidak menua, nenek umur 53 tahun sering dianggap kekasih anak

Tidak dinafikan bahawa terdapat sesetengah orang yang memiliki kelebihan dimana mereka mempunyai wajah dan tubuh badan yang tidak menva atas faktor tertentu seperti keturunan, pengambilan makanan yang sihat, bersenam dan sebagainya. Perkara ini termasuklah dengan seorang wanita yang tular sejak akhir-akhir ini dimana telah dimuat naik oleh sebuah posting yang bernama @brgsjks.

 

Menerusi Tweet tersebut, pemilik akaun itu telah berkata “Ingatkan 20 tahun. Rupanya dah 53 tahun. Takde langsung tanda tanda kenenekkan ye”. Manakan tidak umur wanita ini sudah pun memasuki ke 50-an namun wajah dan tubuh badannya kelihatan seperti awet muda persis anak dara. Lebih mengejutkan wanita ini juga sudah bergelar nenek dan memiliki cucu disamping kadang kala disalah ertikan sebagai teman wanita anak lelakinya apabila berfoto.

nenek 2

Rupa-rupanya kunci utama wanita ini berjaya menjaga penampilannya adalah kerana dia sering mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti melakukan senam er0bik, bermain badminton dan berenang sewaktu di zaman muda. Maka, tidak hairanlah mengapa ‘nenek’ ini sering terkelihatan muda gara-gara penampilan dan wajahnya yang cantik berseri.

nenek 3

Posting itu telah berjaya meraih perhatian ramai sehingga menerima sebanyak 2.2 ribu ulang kicau meskipun hanya dimuat naik pada beberapa jam yang lalu di laman akaun Twitter selebriti laman sosial berkenaan.

 

“Baru stalk IG dia dan…”

 

“Saya umur 28 tapi…”

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*