Muka Macam Zimbabwe, Orang Korea Pun Tak Nak Kau – Netizen

Namanya masih baru lagi dalam industri hiburan tanah air, pengacara Isha Norsham lebih dikenali menerusi rancangan Astro Gempak TV. Namun, namanya menjadi perhatian ramai apabila kisah mengenainya disiarkan di satu akhbar baru-baru ini.

Apa yang menjadi bualan ramai gadis berkulit hitam manis itu tidak berminat untuk menjalinkan hubungan cinta dengan lelaki Melayu dan lebih memilih lelaki berasal dari Korea.

Mengakui masih solo, gadis berusia 24 tahun itu juga turut memberitahu ciri-ciri lelaki idamannya perlulah mempunyai ketinggian 180cm ke atas.

Dek kerana terlalu minat dengan aktor dari Korea, Lee Min Ho, Isha berkata dia impikan lelaki serta pasangan yang mempunyai ciri-ciri fizikal sama seperti aktor tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@ishanorsham)

“Ciri-ciri terpenting untuk menjadi pasangan saya ialah harus mempunyai ketinggian 180cm ke atas. Kini saya memang sedang cari lelaki yang mempunyai kriteria tersebut untuk dijadikan suami. Syarat ini saya tetapkan kerana saya sukakan Lee Minho,” katanya.

KOMEN NETIZEN:

Berasal dari Perlis, Isha pernah menjadi penari dan terlibat dalam program Astro On Air. Gadis ini juga dikenali di TikTok dengan 57,000 pengikut kerana pernah viral selepas melakukan #anysongchallenge.

Sumber : Rotikaya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*