“bila azan baru berhenti” – Isu ketuk pintu, tuan rumah bongkar rahsia dimana lokasi sebenar dan apa yang jadi

Mlsteri ketukan pintu kediaman yang berla.rutan sejak sebulan lalu, tambah memblngungkan apabila kejadlan itu dikatakan berjaya dirakam seorang penghuni rumah di Pandamaran di sini.

 

Video kejadlan yang tular di media sosial itu menunjukkan jerlji besi kediaman berkenaan dige.gar dengan kuat berulang kali tanpa ada sesiapa melakukannya.

Malah, seorang lelaki yang juga pemilik kediaman dilihat berdiri berhampiran pintu gel0ngsor kaca sambil menlnjau pvnca kejadlan pelikk itu.

Video berdurasi 1.15 minit itu yang tular di laman sosial Facebook dan WhatsApp itu dikatakan berlaku di kawasan perumahan di Pandamaran di sini.

Selain video yang tular itu, beberapa pemilik akaun Facebook turut membuat hantaran berhubung gang.guan ketukan itu sejak kelmarln.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli mengesahkan tiada lap0ran polis diterima setakat ini berhubung gang.guan berkenaan.

Menerusi laman facebook Kulim Media TV, pihak mereka berjaya menemui keluarga seperti yang tular di dalam video tersebut dan jelaskan apa yang terjadi sebenarnya dan lokasi yang sebetulnya.

Tengah Temuramah Pun Bergegar

video di link fb

Reaksi Orang Ramai

Nah kat kulim ja pun ingatkan jauh, dok ingt melaka la klang la hahaha.

Tertanya2 jugak.apa sebenarnya yg ketuk pintu tu.

Samalah sy ingatkan kat negeri lain rupanya kat tempat sendiri.

S0lo ambbsh pi terjahhh sat tgk…avra kuat dak gengg.

Kredit : RuwaidaMdZainHMetro/KulimMediaTV/OM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*