“Handsome boy..” – Mata ‘grey’ anak Emma Maembong raih perhatian macam anak patung

Umum sedia maklum bahawa pelakon cantik, Emma Maembong telah sel4mat mel4hirkan seorang b4yi lelaki pada 8 November lalu.

Emma dan pasangannya, Muhammad Shazli Azhar juga tidak l0kek berk0ngsi gambar-gambar bersama si comel walaupun Emma masih berada dalam mood berp4ntang sebelum ini.

Photosh0ot pertama b4by

Semalam, pelakon berusia 28 tahun itu telah berk0ngsi gambar-gambar anaknya yang pertama kali melakukan phot0sh0ot. Menerusi muat naik yang dibuat, pelbagai k0men p0sitif diterima apabila mereka yang memvji kec0melan dan  keun1kan mata si kecil itu.

Pelakon wanita tersebut dan suaminya turut membuka akaun Instagram untuk anak tersayang dengan memaparkan perjalanan keham1lan Emma sehingga dia mel4hirkan.

Dalam akaun @eslovestory, dapat diperhatikan mata b4yi lelaki Emma Maembong berwarna kelabu dan mendapat puj1an daripada warg4net yang begitu teruja melihatnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lima (@eslovestory)

Walau bagaimanapun, setakat ini Emma dan suami masih belum mended4hkan nama b4yi pertama mereka.

Pasangan ini yang mendirikan rumah tangga pada 19 Februari 2020. Pada awalnya mereka merahsiakan tarikh pernik4han yang sebenar sebelum majlis berlangsung dengan meriah.

Sumber: Emma Maembong, OMM via popairnws

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*