Guru Agama Wanita Ini Dalam Perjalanan Untuk Ajar Agama Tiba Tiba Diragutt.

Guru agama cedera dalam cubaan ragut.

Sabak Bernam: Perjalanan seorang guru agama wanita ke rumah anak muridnya untuk pembelajaran agama bertukar tra-gedi apabila dia ce.dera dalam cubaan ra.gut oleh dua lelaki di tepi jalan besar Sungai Tengar, Sungai Air Tawar, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Sabak Bernam Superintendan Agus Salim Mohd Alias berkata, kejadian 4.30 petang itu mengakibatkan mang.sa berusia 23 tahun lu-ka di lutut, peha dan bibir.

Beliau berkata, mang.sa menunggang motosikal dari Sungai Air Tawar ke Pekan Parit Baru melalui jalan besar Sungai Tengar, Sungai Air Tawar.

“Ketika melalui lokasi, datang sebuah motosikal ditunggang dua lelaki yang cuba mengambil beg tangan mang.sa di dalam raga motosikal.

“Sus-pek tidak berjaya mengambil beg tangan itu berikutan mang.sa menolak tangan suspek. Mngsa kemudian terjatuh di tepi jalan dan mengalami lu-ka,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Agus Salim berkata, tiada kerugian dialami mang.sa memandangkan beg tangan miliknya tidak sempat diambil sus-pek.

Menurutnya, siasa-tan di lokasi mendapati tiada kamera litar tertutup (CCTV) dan tiada saksi yang melihat kejadian kerana ia berlaku di tepi jalan yang bersemak-sa-mun.

“Mang.sa tidak dapat menge.cam sus.pek yang memakai helmet bertutup ‘bervisor’ selain tidak mengingat jenis dan nombor pendaftaran motosikal digunakan sus-pek.

“Siasa-tan lanjut masih diteruskan. Kes disia-sat mengikut Seksyen 393 Kanun Kesek.saan,” katanya.

Sumber : HMETRO ONLINE

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*