Muat naik gambar cincin, Harris Alif melamar Intan Ladyana?

Seperti semua tahu kisah perciintaan pasangan pelak0n, Harris Alif dan Intan Ladyana yang sering menjadi perh4tian netiizen di media sosial sebelum ini.

Terkini, pelakon yang berusia 21 tahun itu memvat naik sekeping gambar di Instagram memaparkan sedang mel4mar seorang wanita yang tidak ditunjukkan w4jahnya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harris Alif (@harrisalif)

“Semoga ciinta kita mekar selamanya,” tulis pemilik nama Nor Harris Alif Nor Rashidi itu.

Berikutan itu, timbul sp3kulasi adakah pelakon yang terkenal dengan drama bersiri Geng Bas Sekolah itu mengambil kepvtusan untuk mel4mar kekasihnya.

Ini dapat dilihat pada ruangan k0men posting tersebut dimana rata-rata rakan selebriti dan warganet mengucapkan tahniiah dan tervja melihat m0men ‘sweet’ berkenaan.

Tahniah!

Harap2 bukan lakonan

 

 

Tiinjauan di Instagram milik Intan pula, aktres berusia 38 tahun itu juga dilihat mem4kai busana berwarna merah jambu yang sama seperti Haris ketika detiik mel4mar berkenaan.

Walau bagaimanapun setakat ini, tiada sebarang kenyataan r4smi dibuat oleh pasangan yang mungkin sekadar bab4k lak0nan semata-mata.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🎬 (@intanladyana)

Terdahulu, jarak usia pasangan itu sering meniimbulkan perdebatan dalam kalangan netiizen namun mereka tidak kisah sebaliknya terbuka berk0ngsi soal cinta.

Sumber: Harris Alif , Intan Ladyana

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*