Pernah ‘Ditngkap Basah’, Rupanya Ifan Seventeen Sedang Hangat Bercita?

Vokalis kumpulan Seventeen, Ifan yang kehilangan isterinya, Dylan Sahara dalam tra–gedi tsunami di Tanjung Lesung sekitar hampir dua tahun lalu kini dikhabarkan sudah mempunyai kekasih.Wanita yang berjaya membuka semula hati Ifan untuk kembali memupuk cinta adalah bekas teman sekolahnya, Citra Monica.

Citra Monica juga adalah wanita yang pernah ‘ditngkap basah’ bersama Irfan dalam sebuah apartment tahun lalu oleh suaminya sendiri.

Namun, waktu itu, baik Ifan atau Citra keduanya menafikan mereka menjalin hubungan cinta. Citra juga menolak dkwaan dirinya cu-rang terhadap suaminya pada waktu itu.

Meski demikian, Ifan kini tidak berselindung dia dan Citra mula menjadi hubungan lebih serius selepas tragedi ‘dit4ngkap basah’ tersebut.

“Kalau boleh saya katakan, kami menjadi lebih rapat selepas tragedi ‘penangkapan’ tersebut,” kata Ifan saat ditemui media Indonesia termasuk Gempak Indonesia Isnin lalu.

Ifan kemudian menceritakan, sebagai kawan, dia mengetahui Citra merupakan isteri orang. Namun setelah dirinya dan wanita tersebut ‘ditangkap’, dia berpendapat bahawa rumah tangga Citra memang bermasalah sehingga mereka akhirnya rasmi bercer4i.

“Kami memang bersahabat sejak sekolah menengah dan setahu saya rumah tangga dia baik baik saja. Sehingga tiba tiba kami ditang-kap, saya sedar ada yang tak kena dengan rumah tangganya,” ujar Ifan.

Kini setelah Citra menjanda dan dia juga berstatus duda, Ifan mengaku wanita tersebut menjadi penyembuh luk4 ditinggal ma-ti oleh isterinya.

“Hampir dua tahun saya tidak punya siapa siapa untuk berkongsi cerita. Ya, Citra Monica membantu menyembuhkan luka saya. Pastinya ini untuk serius (hubungan),” akui Ifan.

Sementara itu dalam perkembangan terbaharu, lelaki dengan nama sebenar Riefian Fajarsyah ini memutuskan untuk menjalani karier seninya secara solo selepas kehilangan semua anggota Seventeen dalam tra-gedi Tsunami pada 2018 silam saat mereka sedang beraksi di atas pentas.

Kredit Foto: Popbela

Instagram: @ifanseventeen

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*