“Cur4ng, Tak Setia, Tak Jujur Semua Berlaku…” – Ayda Jebat

Pelakon dan penyanyi, Ayda Jebat mengakui rasa terharu selepas menerima pelbagai reaksi daripada para peminatnya di Instagram selepas selebriti tersebut meminta ramai untuk berkongsi kisah percintaan yang putus di tengah jalan.

Jelas penyanyi Mata itu lagi, dia berterima kasih atas perkongsian dan menyifatkan hubungan cinta yang terjalin perlu saling melengkapi.

Jika tiada jodoh, mungkin ada insan yang lebih sesuai menanti selepas ini.

“Post saya semalam berapi-rapi comment. Saya baca semua yang korang luahkan. Sempat reply. Seriously terharu baca rintihan hati korang. Thank you for sharing.

“Cur4ng, tak setia, tak jujur semua berlaku dalam percintaan. Tak jadi dekat semua orang, tetapi kebanyakkan. Ingat, kalau nak pasangan kita baik, setia, tak tipu kita, jujur, tulus, maka kita pun kena jadi dan buat benda yang sama.

“Semoga semua baik-baik saja untuk kalian. Redha, banyak doa. Pasangan anda sebelum ni bukan yang terbaik buat diri kamu, tapi dia mungkin yang terbaik dan lebih baik bersama orang lain. Insyaallah yang bersesuaian dan yang terbaik buat dirimu akan hadir,” tulisnya.

Ayda kini sedang menantikan detik bergelar raja sehari bersama tunangnya, Nabil Mahir.

Pasangan sama cantik sama padan itu bakal disatukan pada 1 Januari 2021.

Foto: Instagram Ayda Jebat

Sumber : MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*