Gempar! Anak Zarina Zainuddin lamar Mira Filzah, “Buat hal Azal ni…”

Anak kembar autism Azil dan Azal turut dikenali ramai apabila pelakon Zarina Zainuddin ada berkongsikan momen mereka berdua menerusi laman Instagram peribadinya.

 

View this post on Instagram

 

Thanks @azahmontreal for sharing this pic 😍 Kenangan azal azil masa kecik dulu

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on


Walau bagaimanapun, pelakon berkenaan sangat dikenali sebagai ibu yang sabar dan cukup penyayang dalam membesarkan dua orang anak kembarnya itu. Kadang manis, kadang pahit merupakan keadaan yang perlu dihadapi Zarina namun dia berjaya mengawal sekali gus menjadi inpirasi buat orang ramai.

 

View this post on Instagram

 

suka benar pakai baju favourite dia ni mat belang belang 😍

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Terbaru, apa yang menjadi perhatian dan mencuit hati warganet melihat gelagat salah seorang anak Zarina ini apabila Azal cuba untuk melamar pelakon jelita, Mira Filzah.

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan selebriti terkenal itu dimana bukan sahaja mempunyai paras rupa malah sikapnya yang baik turut membuatkan warganet bertambah meminatinya.

Zarina menerusi Instagram miliknya selain berkongsikan rakaman video pendek, dia turut memuji sikap baik Mira Filzah.

“Buat hal Azal ni nak melamar Mira Filzah pulak… nasib lah Mira Filzah baik… siapa tak nak kan dapat menantu cantik, baik dan hormat orang tua macam Mira Filzah ni…”


Video penuh yang dikongsikan melalui laman Youtube ini dimana dapat dilihat Zarina shooting bersama pelakon tersebut dan perkongsian telatah anaknya ini mencuri tumpuan warganet.

Dalam pada masa yang sama, menjenguk ke ruangan komen ternyata Mira Filzah menerima pujian warganet kerana sikapnya yang baik dan sporting melayan telatah Azal.

Sumber : HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDN

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaNews

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*