“Dah Makin Best, Syabas!” Netizen Puji Pembaca Berita RTM Tampil Dengan Penampilan Unik, Pakai Baju Sekolah..

Kesemua pelajar yang bakal mengambil peperiksaan awam memulakan sesi persekolahan hari ini selepas tiga bulan sekolah diarahkan tutvp ekoran wab4k yang mel4nda negara. Bagi menghidupkan semula suasana persekolahan, kesemua pembaca berita Radio Televisyen Malaysia (RTM) memakai pakaian sekolah ketika bertugas hari ini.

Hanya di RTM. Rare gila bila tengok pembaca RTM pakai baju sekolah. Jarang berlaku. Saksikan hari nie. Khabarnya ada lagi kejutan oleh pembaca berita RTM. Good job. Korang tukar channel lain pun korang takkan dapat tengok kesemua pembaca berita berbaju sekolah hari nie. Hanya di RTM. Good job team berita RTM. Rare tengok berita TV RTM hari nie. Tahniah juga team.

Di Facebook, Awang Suffian Bin Awang Hussin berkongsi beberapa foto di mana pembaca berita RTM dan pengacara Selamat Pagi Malaysia, memakai baju sekolah ketika melakukan liputan secara langsung hari ini. Menurutnya, perkara tersebut jarang sekali berlaku dan akan ada kejutan yang bakal berlaku sepanjang hari ini buat para penonton.

Komen Netizen

Rata-rata netizen memberikan pujian buat kesemua warga RTM kerana melakukan sesuatu yang luar biasa. Menurut mereka, usaha tersebut bakal menjadi kenangan dan menarik minat para penonton.

Sumber: Awang Suffian Bin Awang Hussin & Berita RTM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: ohmymedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*