Dipaksa beli basikal oleh Hairul tapi akhirnya Janna Nick ‘enjoy’…

Aktiviti berbasikal kini semakin meraih perhatian selebriti terkenal dan ia menjadi suka pilihan buat kebanyakan selebriti. Jika sebelum ini dapat menyaksikan beberapa selebriti terkenal seperti Datuk Siti Nurhaliza, Alif Satar dan Hairul Azreen ada berkongsikan bagaimana mereka melakukan aktiviti berkenaan kepada peminat.

Kini pula, giliran pelakon jelita Janna Nick untuk melakukan aktiviti berbasikal dan ianya turut dikongsikan kepada peminat dilaman Instagram.

Siapa menyangka, pelakon muda ini mempunyai minat berkenaan dan ternyata dia memanfaatkan masa sekarang untuk meluangkannya dengan berbasikal di sekitar Putrajaya buat pertama kali.

Meluahkan perasaan gembiranya di Instagram, dia juga mend3dahkan pelakon terkenal Hairul Azreen yang memaksa untuk dirinya membeli basikal. Pun begitu, dia berterima kasih kerana dirinya merasa gembira setelah melakukan aktiviti berbasikal.

Janna Nick memuat naik satu rakaman video dia berbasikal dan berkongsikan perasaannya kepada peminat dan followers di Instagram.

“Pesanan dari cyclist teragung. Serious enjoy santai santai cycling! Lepas cycle kita makan nasi lemak. Asyik drive je pun boasan jugak…

“Thanks Adrian Teh & Hairul Azreen paksa aku beli basikal. Totally worth it!..” ujarnya di ruangan kapsyen.


Dalam pada itu, selain perkongsian video itu meraih lebih 300,000 tontonan, diruangan komen pula pelbagai reaksi orang ramai terhadap aktiviti yang dilakukan oleh selebriti berkenaan.

pelakon janna nick

pelakon janna nick

pelakon janna nick

pelakon janna nick

pelakon janna nick

Screenshot_132

Screenshot_133

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: BSM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*