Munt4h tak henti, Amyra Rosli dimasukkan ke Hospital…

PELAKON Amyra Rosli mendapatkan raw4tan kira-kira sejam di sebuah pusat perub4tan akibat mengalami ker4cunan makanan.

Suaminya Amar Baharin berkata, aktres itu mengalami munt4h-munt4h dan s4kit pe3rut yang serius selepas pulang dari rumah keluarga mereka pada Isnin.

Amar dan Amyra bersama dua orang anak mereka.

“Amyra mengalami ker4cunan makanan yang agak tervk juga. Sebabkan banyak kali dia munt4h tak berhenti dan mengalami s4kit perut yang berpanjangan, saya ambil keputusan bawa dia ke h0spital.

“Anak kedua kami masih lagi menyvsu badan, saya takut akan beri kesan kepada baby sebab itu, saya terus bawa Amyra jumpa doktor.

“Selama satu jam juga Amyra di h0spital semalam (Isnin) untuk raw4tan. Alhamdulillah, keadaan dia semakin baik tapi sekarang sambung berehat di rumah saja,” kata Amar.

Anak kedua kami masih lagi menyvsu badan, saya takut akan beri kesan kepada baby.

AMAR BAHARIN

pelakon

Sebelum ini, Amar atau nama sebenarnya Amar Mohd Baharin, 35, memuat naik foto Amyra sedang terlantar s4kit di sebuah h0spital dengan kapsyen mendoakan kesembuhan isterinya di Instagram.

 

View this post on Instagram

 

Daripada Abu Sa’id Al Khudri dan Abu Hurairah RA daripada Nabi SAW bersabda: . “Tidaklah seorang Muslim yang ditimpa suatu penyakit dan keletihan, kegusaran dan kesedihan, gangguan dan kesusahan, bahkan duri yang melukainya melainkan Allah SWT akan menghapus kesalahan-kesalahannya.” . (Hadith riwayat al-Bukhari, No : 5641, Muslim, No : 2573, at-Tirmizi, No : 966, Ahmad, No : 7684, 8070, 10714)

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin) on

Ruang komen di perkongsian Amar itu dipenuhi dengan doa netizen agar pelakon drama bersiri popular Nur itu cepat sembuh dan kembali sihat seperti biasa.

Dalam pada itu, beberapa rakan selebriti turut meninggalkan komen mendoakan Amyra dalam keadaan baik biarpun mereka tidak mengetahui peny4kit yang dialami aktres itu.

Amar dan Amyra mendirikan rumah tangga pada 2016. Pasangan itu dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Aqeef Anaqi, 2 dan Ayra Aryssa yang lahir pada 1 Februari lalu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: mstar via BSM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*