Sweet Qismina Sahut Cabaran ‘Wipe It Down’ Dengan Kekasih Cuit Hati Ramai

Kini pelbagai cab4ran yang berasal dari aplikasi popular, TikTok menjadi trend dan ramai yang cuba menyahut cab4ran tersebut dengan menggunakan kreativiti masing-masing.

Terbaru juga, cab4ran yang mula hangat dilakukan oleh orang ramai dipanggil sebagai ‘Wipe It Down Challenge’ pula membanjiri media sosial apabila ianya turut dikongsikan kepada orang ramai.

Cab4ran berkenaan sebenarnya seseorang itu perlu memaparkan dirinya berdiri dihadapan cermin dan membersihkan cermin disamping kamera pula merakam refleksi diri mereka.

Manakala, setelah cermin itu dilapkan oleh individu tersebut dengan menggunakan kain maka ia menunjukkan satu penampilan yang berbeza iaitu berubah kemudian dilapkan lagi akan berubah sekelip mata lagi kembali kepada penampilan yang asal.

Selebriti terkenal, Sweet Qismina juga berkesempatan untuk melakukan cab4ran itu lalu berkongsikan dilaman Instagram miliknya yang mencuri tumpuan peminat dan followers.

Lari daripada kebiasaan, Sweet Qismina dilihat melakukan cab4ran ‘Wipe It Down’ berkenaan bersama kekasihnya, Adam Lee sehingga video yang dikongsikan ini meraih ribuan tontonan dalam masa yang sekejap dan menerima lebih 50 ribu tanda suka.

 

View this post on Instagram

 

Lap lap terbayang crush pulak 😝 #wipeitdownchallenge #fqs

A post shared by 💙فرهنا قيسمينا سوڤندي💙 (@sweetqismina) on

“Lap lap terbayang crush pulak…” ujarnya menerusi ruangan kapsyen dan dalam pada masa yang sama, posting Sweet Qismina membuatkan dia menerima pelbagai maklum balas yang menganggap cab4ran berkenaan versinya itu sangat comel.

Sebelum ini, video cab4ran ini yang dilakukan oleh personaliti media sosial iaitu daripada Sofyank turut meraih pujian orang ramai.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Limau Madu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*