Sharifah Shahora buang ketvmbuhan pada ov4ri.. – “Macam-macam doktor kikis buang walaupun pervt nampak leper”

SELEPAS mengalami s4kit perut berpanjangan sejak April lalu, pelakon Sharifah Shahora akhirnya menjalani pembed4han membuang ketvmbuhan di bahagian r4him dan ov4ri Minggu lalu.

Shahora atau nama sebenarnya Sharifah Shahora Syed Akil, 45, bagaimanapun berkata, dia kini sudah beransur pulih dan menjalani proses berp4ntang di rumahnya.

“Hari Rabu 10 hari lepas saya menjalani pembed4han kerana ada masalah sakit di bahagian r4him dan ov4ri.

Perkongsian Shahora menjalani pembed4han pada April lalu di laman Instagramnya.

 

View this post on Instagram

 

Hari Rabu 10 hari lepas saya menjalani pembedahan kerana ada masalah sakit dibahagian uterus dan ovari. Alhamdulillah day by day I m getting better. Pantang sangat. Now dah kat rumah berpantang. 😜 👉swap photo . . Kisahnya akhir april tiba tiba saya sakit perut yang berpanjangan sampai buat kerja pun tak larat. Then saya ke klinik Medina utk check up dan Pakar surgeon sakit puan Dr Mashita Mansor nasihat untuk saya buat pembedahan segera. Keputusan terus dibuat so saya decide Rabu pagi 9.30 am saya di bedah selama 4 jam 30 min. (Confirm mcm mcm dlm perut doktor nak kikis buang walaupun perut nampak leper) Sebelum operation I sempat pesan kat doktor . Doktor kalau ada lemak plese remove sekali ya😀😀after that terus tak sedar tahu tahu dah dalam bilik. Sakit? Of course la lepas bedah sakit tapi layanan Doktor dan nurses kurang la sakit😀 . . Dah ok skit Saya up kat ig utk inform kpd yang menghadapi sakit mcm saya. Jangan takut kena bedah kalau ada yg menghadapi ketumbuhan dalam perut kalau kita biarkan dia akan bagi kesan bkn diperut tapi di pinggang, urat dan seluruh badan. Saya pernah mencuba rawatan tradisional dan sakit agak berkurangan tapi disebabkan tidak pantang makan ia semakin membesar dan akhirnya kita kena juga melalui pembedahan. . . Thank you to Dr Marshita Mansor pakar sakit puan. My surgeon yang dah clear kan perut I😍 . Dr Mashita doesn t have ig account but to women who has gynaecologist problem (sakit puan) may go to her clinic Medina at Tmn Melati KL. . . My undergoing surgery held at @andorrahospitalofficial woman and children hospital so I would like to thank you to founder of hospital Dr Kamsiah , Dr Asilah (pakar bius) , nurses for the excellent care and treatment I received at your hospital and making me feel better in such a short period of time. . . Thank you to @rajamukhriz and my daughters taking care of me after my surgery till now. My siblings who always make video call to care about my health. To My friends as well. . Love 💋😍 Selamat berbuka puasa semua.

A post shared by Sharifah Shahora (@sharifahshahora) on

”Kisahnya pada akhir April, tiba-tiba saya s4kit perut yang berpanjangan sampai buat kerja pun tak larat.

“Then, saya ke klinik Medina untuk pemeriksaan dan pakar bed4h s4kit puan, Dr Mashita Mansor nasihat untuk saya buat pembed4han segera,” ujarnya.

“Keputusan terus dibuat jadi pada Rabu 9.30 pagi saya dibedah selama 4 jam 30 min (mesti macam-macam dalam perut doktor nak k1ikis buang walaupun pervt nampak leper),” jelasnya.

Saya sempat pesan pada doktor kalau ada lemak tolong buang sekali ya

SHARIFAH SHAHORA

PELAKON

Sementara itu, Shahora turut mengingatkan kaum wanita supaya menjaga pemakanan dan jangan takut untuk mendapatkan raw4tan berkaitan masalah itu.

Tambahnya, dia juga pernah mencuba raw4tan tradisional namun tidak berkesan.

“Jangan takut kena bed4h kalau ada yang menghadapi ketvmbuhan dalam perut. Kalau kita biarkan dia akan bagi kesan bukan di pervt tapi di pinggang, urat dan seluruh badan.

“Saya pernah mencuba raw4tan tradisional dan s4kit agak berkurangan tapi disebabkan tidak pantang makan, ia semakin membesar dan akhirnya kita kena juga melalui pembed4han.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Media Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*