Selepas difitn4h berkh4lwat, Tak sangka ini keputusan yang Siti Rohayu putvskan atas nasih4t peguam

Pada saat tubuh suami terl4ntar sepi di katil tanpa sebarang reaksi dan aktiviti fizik4l, hati wanita bernama Siti r0hayu Ibrahim ini tabah mengharungi tempoh get1r itu. Tanpa jemu, dia menjaga cinta hatinya itu dengan sebaiknya dan yakin bahawa lelaki berkenaan akan kembali sihat selepas mengalami k0ma akib4t n4has jalan raya beberapa tahun lalu.

Hilang tempat bergantung lepas suami terlib4t dalam nah4s jalan raya

Bagaimanapun berkat kesabaran, Muhamad Ridhwan Mohd Zaki akhirnya sedar dari ‘lena’ yang panjang. Pun begitu, ingatannya tidak lagi seperti dahulu dan kini terpaksa berg4ntung sepenuhnya menggunakan kerusi roda. Sejak itu, kisah meny4yat hati tentang suami isteri ini mendapat perhatian ramai.

Difitn4h & dit4ngkap kh4lwat ketika suami & anak ada di sisi

Namun sesungguhnya, langit itu tidaklah selalu cerah. Menerusi sebuah posting yang dimuat naik di Facebook sekitar awal pagi tadi, r0hayu mend4kwa dirinya telah difitn4h dan dit4ngkap kh4lwat di rumah bersama keluarga. Tambah wanita yang berusia 30 tahun ini, dia kemudian dibawa ke pejabat agama berdekatan sebelum diikat jamin oleh ibu kandungnya.

Allah dah beri jalan penyelesaian yang terbaik untuk aku..

r0hayu mengakui terkilan kerana ada pihak yang sanggup menabur fitn4h demi meruntvhkan perkahwinannya. Menganggapnya sebagai ujian di bulan Ramadan, wanita ini akhirnya mengambil keputusan untuk menvntut fasakh dan melepaskan kembali suaminya ke pangkuan mentua.

Perkongsian Terkini di FB Siti r0hayu

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Tube Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*