Vir4l Di Instagram Mawar Rashid cuba pakai tudung.. Dapat Hidayah Dari Musib4h Yg Berlaku?

Hari ini semua umat Islam perlu menjalani ibadah puasa. Walau bagaimanapun, posting selebriti terkenal Mawar Rashid mendapat perhatian ramai kerana dia meluahkan rasa ingin mencuba memakai tudung untuk bulan Ramadhan tahun ini.

Ujarnya yang pertama kali ingin mencuba turut mengucapkan selamat berpuasa buat semua dimana esok seperti yang semua sedia maklum bahawa akan masuk ke bulan Ramadhan.

83198923_762114100988980_2115978850235809715_n

Mawar Rashid mahu cuba pakai tudung jadi perhatian ramai

Mawar Rashid berkongsikan hal itu menerusi laman Instagram miliknya sebentar tadi untuk berkongsikan perkara itu kepada peminat dan pengikut.

 

View this post on Instagram

 

Morning all. Rasa macam nak cuba pakai tudung lah untuk bulan Ramadhan tahun ni.. first time nk mencoba ni.. 😋 . . Besok pun dah nak masuk bulan Ramadhan.. dah nak puasa dah kiteee 😍 selamat menunaikan ibadah puasa semua! . . Kat rumah ni kekurangan tudung, boleh tak korang tag kedai tudung yang lawa2 and kedai baju yang stylo2 untuk hijabista gituww 🤩 . . Support sikittt! Comment “You can do it Mekwa!” 💕 . . @mawarosehq @makeupbymawarashid #Ramadhan2020 #MekwaHR2020 #mawarosecosmetic #mawarrashid #mawariansofficial

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid) on

“Morning all. Rasa macam nak cuba pakai tudung lah untuk bulan Ramadhan tahun ni… first time nak mencoba ni…

“Besok pun dah nak masuk bulan Ramadhan, dah nak puasa dah kitee. Selamat menunaikan ibadah puasa semua!” tulisnya dilaman Instagram.

Dalam pada masa yang sama, dia turut memuat naik sekeping foto dirinya memakai tudung yang mencuri tumpuan peminat dan pengikutnya.

Pelakon drama TQ Captain ini turut meminta agar peminat dan pengikutnya yang kini sudah mencecah 2.9 juta untuk berkongsi kedai tudung atau baju untuk hijabista kerana dirinya memberitahu bahawa di rumah kekurangan tudung.

Mawar Rashid juga meminta sokongan ramai dan ternyata rata-rata peminat dan pengikut memberikan pelbagai reaksi positif selain mendoakan yang baik-baik buatnya.

Cuba pakai tudung, Mawar Rashid terima doa peminat

Screenshot_686

Screenshot_687

Screenshot_688

Screenshot_689

Screenshot_690

Screenshot_691

Screenshot_692

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*