Aliff Syukri Tampil Meminta Maaf, Sekali Zarina Turut Beri Komen Pada Nya

KUALA LUMPUR: Baru baru ini, Dato Aliff Syukri ingin menjual barang perlindungan kesihatan atau lebih dikenali dengan ‘face mask’. Namun, rata rata netizen memberi komen bahawa ‘face mask’ tersebut tidak kalis air dan ‘face mask’ yang biasa mampu untuk kalis air. Perbezaan tersebut menjadi perbualan orang ramai. Demikian pada entri entri Dato Aliff Syukri seterusnya, masih ramai yang mengajukan soalan-soalan yang sama pada nya mengenai ‘face mask’ tersebut.

Pada video terbaru menerusi halaman instagram nya, Dato Aliff Syukri tampil memberikan penjelasan yang sebenar dan difahamkan memohon maaf pada semua masyarakat diluar sana. Disini, min rimbabara juga menasihatkan agar masyarakat mendoakan yang terbaik buat Dato Aliff Syukri dan berharap semua berakhir dalam keadaan yang baik.

Jom Lihat Video Dibawah:

Zarina Zainuddin juga turut memberikan komen positif pada Dato Aliff Syukri:

“Dont worry Dato sri berani kerana benar ,Insyaallah orang lebih suka kita berterus terang semuga hilang prasangka mereka”

Jom Lihat Juga Apa Kata Netizen:

“Sy percaya dato org yang baik. People make mistakes. Dato bagus sebab dh come out with new solution. Biasalah dato, business mmg banyak onak duri. Sabar ye dato. Semoga urusan dato dimudahkan selepas ini amin”

“Dato orang dah tak pecaya kata2 bibir tebal dato tu ,hidup tak berkat sebab lupa allah ,sebab luka kan hati isteri ,sebab tak bagi saya duit bulan2”

“Alhamdulillah Dato. Dato mesti kuat hadapi dugaan macam ni. Saya taktau kenapa orang Melayu suka jatuhkan orang Melayu. Yang mengutuk ni majoriti dari kalangan Melayu. Hmmm semoga tabah dengan ujian ini.”

“Lain kali dato jangan confident sangat buat preview kalau benda tu tak diuji dan dikaji dulu, takut nanti customer yang terbeban kerana penipuan dato dan tanpa kita sedar rezeki itu juga akan jadi haram sorry if terkasar just remind kan aje”

“Betul ka awk..sy tgok org viral pasal adik wanie buat op usus untuk kurus..”

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Instagram aliffsyukriterlajaklaris

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*