“Seorang demi seorang meningg4lkan aku disini” Ashraf Muslim Ded4h Sesuatu Ketika Berada Dalam W4d

Baru-baru ini, pelakon Ashraf Muslim antara seorang lagi selebriti yang disahkan pos1tif Covi1d-19.

Pun begitu, dia dilihat masih mampu tersenyum ketika menghadapi wab4k ini dan perkara itu sekali gus membuatkan rakan selebriti dan peminat tidak henti-henti mendoakan agar dirinya cepat sembvh.

Menerusi perkongsiannya ini juga membuatkan rata-rata mendoakan hal yang sama buat pelakon ini apabila dia berkongsi rakaman ramai pesaki1t yang telah sembvh.

Ujarnya, seorang demi seorang men1nggalkan dirinya di tempat raw4tan dan perkara itu turut membuatkan dirinya bersyukur kerana mereka telah sihat dan dapat berjumpa ahli keluarga.

Menjadikan ianya satu kenangan yang tidak akan dilupakan, perkongsian video pelakon ini mengvndang seb4k ramai.

“Kenanganku bersama mereka takkan aku lupakan, segala ilmu yang dikongsi takkanku sia siakan. Perasaan sayang bersama mereka telah timbul dengan perwatakkan dan akhlak yang ditunjukkan pada aku.”

Dalam pada masa yang sama, dia turut berterima kasih kepada kenalannya itu dan ujarnya juga bahawa yang paling dirinya tidak lupakan adalah lelaki yang berjubah dimana dapat diperhatikan menerusi video telah men1nggalkan senyuman padanya yang dikenali sebagai Hj Usman.

Perkongsian pelakon ini membuatkan ramai mendoakan agar dirinya pula akan sembuh dan dapat pulang berjumpa keluarga.

Diruangan komen juga, ramai rakan selebriti terkenal tanah air seperti pelakon, penyanyi turut sama mendoakan kesembuhannya.

Doa ramai buat Ashraf Muslim

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: TTV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*