“Little DayaHanif Sedang Membesar Di Dalam Perut Saya ..” – Dayah Bakar Umum H4mil Anak Pertama

Pengacara Dayah Bakar telah mengumumkan dirinya sedang h4mil anak pertama di akaun Instagram (IG) miliknya.

Menurut Dayah, ini adalah masa terbaik untuk berkongsi berita gembira setelah kandungannya memasuki trimester kedua.

“Bismillahirrahmanirrahim. Kami telah menjaga ini untuk sementara waktu, tetapi saya fikir ini adalah masa untuk berkongsi berita gembira dengan anda semua..

“Kami menanti kehadiran anak kecil tidak lama lagi, di insya-Allah. Little DayaHanif sedang membesar di dalam perut saya.

“Tiada yang lebih baik daripada kami, selain dari mendoakan untuk kesihatan, kekuatan dan kemudahan saya dan sedikit bb sehingga hari melahirkan nanti ya,” kongsinya.

Dalam pada itu, pemilik nama Nur Hidayah Datuk Abu Bakar, 31, tidak lupa untuk mendoakan semoga pasangan yang sedang menanti zurlat turut diberikan rezeki.

“Doakan juga saya, little bb dan Hanif akan bertemu semula tak lama lagi. Dari hati yang terdalam, saya juga mendoakan untuk orang yang berdoa dan berusaha untuk mendapatkan zvriat, diberikan rezeki tidak lama lagi. Mempunyai iman, dalam insya-Allah,” tulisnya lagi.

Menjengah di ruangan komen, rata- rata rakan artis dan pengikut  mengucapkan tahniah dan mendoakan agar segalanya akan dipermudahkan.

Dayah dan suami, Muhammad Hanif Hamidi mendirikan rumah tangga 29 Jun 2018.

 

View this post on Instagram

 

Bismillahirrahmanirrahim, We’ve been keeping this for awhile , but I think it’s time to share this happy news with all of you… We’re expecting our little miracle soon , in sha Allah . 🤲🏻 Little DayaHanif is growing inside me 😊 Tiada lebih yang kami pinta dari kalian, selain dari mendoakan untuk kesihatan , kekuatan dan kemudahan saya dan little bb sehingga hari melahirkan nanti ya . Doakan juga saya, little bb dan Hanif akan bertemu semula tak lama lagi . Dari hati yang terdalam , saya juga mendoakan untuk kalian yang berdoa dan berusaha untuk mendapatkan zuriat , diberikan rezeki tidak lama lagi. 🤲🏻🌸 Have faith, in sha Allah . Salam sayang, Saya, Hanif and our little bb 🤗 #DayaHanif #blessing #rezekiAllah #inmy2secondtrimesternow

A post shared by YOUTUBE : DAYAH BAKAR CHANNEL (@dayahbakar) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaPress

Sumber: Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*