Hasil Karya Altimet dijadikan Kajian di Salah Sebuah Universiti Awam.

Penyanyi dan komposer, Altimet meluahkan rasa terharunya di laman instagramnya apabila lagu hasil karyanya dijadikan kajian oleh seorang pelajar di Universiti Awam.

Lagu miliknya berupa lirik Bambang, Muda dan Bunga yang dijadikan kajian menyifatkan satu penghargaan yang besar buat dirinya secara peribadi.

“Satu penghargaan yang sangat besar untuk saya secara peribadi.”

“Nilainya lebih dari piala yang fizikal. Hati ada senyuuuummmmm.”

Malah, melalui posting berkenaan juga, Altimet juga meninggalkan sedikit ucapan buat pelajar berkenaan, Nur Syafiqah yang menghargai karyanya dan memilih karyanya sebagai hasil kajiannya.

“Terimalah kasih @shafiqahshuhada, Moga awak dapat apa yang awak impikan, InsyaAllah Amin”

“Sebab benda yang awak buat ni jauh lebih dari apa yang saya berani impikan untuk diri saya.”

“Alhamdulillah, Allah Ya Rabb. #TukangTulis #GuaMambang.”

 

 

View this post on Instagram

 

Satu penghargaan yang sangat besar untuk saya secara peribadi. Nilainya lebih dari piala yang fizikal. Hati ada senyuuuummmmm. Terimalah kasih @shafiqahshuhada, Moga awak dapat apa yang awak impikan, InsyaAllah Amin. Sebab benda yang awak buat ni jauh lebih dari apa yang saya berani impikan untuk diri saya. Alhamdulillah, Allah Ya Rabb. #TukangTulis #GuaMambang

A post shared by Altimet (@altimet) on

Melalui posting yang dimuat naiknya itu, turut mendapat maklum balas dari pelajar berkenaan, Shafiqah Shuhada berkenaan kajian yang dilakukan mengenai lirik lagu Altimet.

Sumber : Instagram Altimet

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*