“Sekarang ni Zaman Sc4mmer dan Penip@ berleluasa tau…”- Nasihat Norshila pada semua..

Baru-baru ini, penyanyi senior serta bekas finalist Gegar Vaganza musim 6, Norshila Amin atau lebih dikenali dengan panggilan mama, ada berkongsi beberapa keping gambar di laman instagramnya.

Melalui perkongsiaan berkenaan, ada pihak yang tidak bertanggungjawab yang cuba menggunakan gambar mama untuk dijadikan profil whatssap dan menggunakannya untuk membuat group whatssap.

Lalu, melalui pekara yang terjadi itu, mama ada membuat penjelasan berkenaan perkara yang berlaku itu dan menyatakan seker4snya yang individu itu bukan dirinya.

“Mama dapat tahu ada orang guna gambar mama dan dijadikan profile picture whatssap dia lepas tu dia buat group whatssap”

“Mama nak semua tahu bahawa itu bukan mama, Mama takde buat pape group whatssap”

“Sekarang ni zaman Sc4mmer dan Penip@ berleluasa tau. Jadi, kalau ada benda2 yang tak pasti..please direct DM Mama.”

“Mama taknak orang salah guna nama dan gambar Mama. So, berhati-hati ye. Thank you Norlie sebab maklumkan kat Mama cepat.”

 

 

View this post on Instagram

 

Sekarang ni zaman Scammer dan Penipu berleluasa tau. Jadi, kalau ada benda2 yang tak pasti..please direct DM Mama. Mama taknak orang salah guna nama dan gambar Mama. So, berhati-hati ye. Thank you Norlie sebab maklumkan kat Mama cepat. . . #mamashila #fighter #newproject

A post shared by 💎NOORSHILA AMIN | MamaShila💎 (@noorshilaamin) on

Melalui perkongsiaan yang dikongsikan itu, rata-rata peminat serta rakan artis memberikan kata-kata semangat kepada mama dan ada yang memberikan cadangan supaya mama membuat laporan polis berkenaan kes itu.

Sumber : Instagram Norshila Amin

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*